Pytania i odpowiedzi
 
Zamawiaj online bez kolejek - szybko, prosto, wygodnie i bezpiecznie: wybierz ulubiony sklep, bar, aptekę bądź restaurację i zamów płacąc gotówką, kartą lub online.
 
 
Skąd dostarczamy zakupy?

W tej chwili dostarczamy m.in. z Biedronki, Lidla, Aptek, McDonald`s i Barów.
 
Ile wynosi czas oczekiwania na dostawę?

Zakupy otrzymasz w średnim czasie od pół godziny do dwóch godzin od momentu złożenia zamówienia. Czas oczekiwania jest zależny od ilości w danej chwili złożonych oraz realizowanych zamówień.
 
W jakich miejscowościach dostarczamy?

Jest to głównie teren Koszalina.
Dostawa poza granice miasta Koszalin to dodatkowy koszt w zależności od odległości na mapie ( 1 km = 1 zł liczone w jedną stronę). Do 11 km poza Koszalin.
 
Kiedy dowozimy?

Jesteśmy otwarci 7 dni w tygodniu, pn-pt 09:00 - 20:00, sob 10:00-20:00 i ndz 12:00 - 20:00
 

W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy?

Obsługujemy następujące płatności: szybki przelew internetowy lub z karty płatniczej, karta lub gotówka przy odbiorze.

 

Co w przypadku, gdy w wybranym punkcie nie będą dostępne wszystkie produkty? 

W zależności od wybranej opcji przy składaniu zamówienia, nasz dostawca skontaktuje się z Tobą i ustali szczegóły, wybierze podobne produkty lub zrealizuje zamówienie bez niedostępnych pozycji.

 

Czy kwota do zapłaty przy realizowaniu dostawy może być inna niż w zamówieniu?

W przypadku zamiany produktów na podobne lub ich braków kwota ta ulegnie zmianie. W przypadku płatności przelewem nadpłata zostanie niezwłocznie zwrócona, natomiast dopłatę należy uregulować za pomocą gotówki lub karty płatniczej u dostawcy.

 

Czy otrzymam paragon lub fakturę za zakupy?

Fakturę w wersji elektronicznej otrzymasz we wiadomości e-mail po dostarczeniu zamówienia. Aby otrzymać fakturę VAT na firmę, zaznacz odpowiednie pole przy składaniu zamówienia i uzupełnij dane do faktury.

 

Czy po wysłaniu zamówienia można zmienić lub dodać zapomniane produkty?

Po przyjęciu zamówienia przez dostawcę, możesz skontaktować się z nim telefonicznie lub przez czat na stronie i poprosić o dodanie zapomnianych produktów do zamówienia.

 

Czy mogę złożyć zamówienie z kilku punktów jednocześnie?

Zamówienia z kilku punktów jednocześnie są obsługiwane, musisz jednak pamiętać o tym aby spełnić minimalną kwotę zamówienia oraz uwzględnić inny koszt dostawy.

 

Czy mogę złożyć zamówienie z innej miejscowości lub z zagranicy?

Możliwe jest złożenie zamówienia z dowolnej lokalizacji, jeżeli adres dostawy znajduje się w obsługiwanej przez nas lokalizacji.

 

Czy mogę złożyć zamówienie dla kogoś?

Zamówienie może być złożone dla dowolnej innej osoby, warto jednak ten fakt zaznaczyć w dodatkowych uwagach do zamówienia oraz poinformować osobę odbierającą zamówienie.

 

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Oczywiście jest taka opcja składania - zamówień przez telefon.

 

Stawiamy na uczciwość. Mamy kierowców, którzy są najlepsi w swoim fachu.

 
ZAPRASZAMY!
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl